20 saker jag skall göra 2009


Har bestämt mig för att under 2009 ha en lista över saker jag vill göra, och 20 olika just för att jag fyller 20 ;)

* Ta körkort
* Skaffa ett till deltidsjobb att komplettera dressman med om jag inte får mer tider...
* Gå någon kurs, dans, naglar, massage, självförsvar, första hjälpen.....
* Resa! Vart, hur, när och med vilka vet jag inte ännu.
- Jag vill tågluffa/roadtrip i Europa
- Gå på festival
- Weekend i London och se United
- jorden runt resa
* Börja med någon ny träningsform så att det blir roligt att träna(annars blir det fan inte av)
* Bli medlem på statist.se
Fan....märker att det kommer bli svårt att hitta på 20 saker som jag vill och ska hinna med på ett år....
* Ägna mig åt något välgörande...skänka pengar, skaffa fadderbarn...

fortsätter imorgon....sov gott allesammans! haha har bara kommit på 7 saker, 13 to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0