<3

En bästa vän är inte bara någon man tycker om att spendera sin tid med.
Det är en person som VET när man ska trösta och när man ska uppmuntra.
Den personen vet hur den andra tänker, vad den andre behöver.
Bästa vänner är två personer som betyder lika mycket för båda, de behöver varandra lika mycket.
Det är en person man inte kan föreställa sig att leva utan.
En bästa vän är den som aldrig dömer.
Bästa vänner älskar varann, roar varann och behöver varann!
Åsa, du är min bästa vän och ett liv utan dig vore som att leva i vakuum.


Du är den mest genuina, smarta och vackra människa som finns!
Och att få veta att jag är lika betydelsefull för dig, som du är för mig kan inte beskrivas. Du är underbar och jag älskar dig :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

:)

du får mig att gå upp på morgonen, att skratta, att skina, att resa mig om jag fallit, att kämpa, att skratta ännu mer, att somna med ett leende. DU ÄR BÄST HELT ENKELT <3

2009-01-31 @ 16:35:57
Postat av: Linnéa

you make me cry(happy tears ofcourse!) Du är också bäst, i heeeeeeeeeeeeeela vida vääääärlden! ;)

2009-01-31 @ 23:55:44
URL: http://laynies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0