Medaljer

I helgen städade jag i ordning lite på mitt rum och rensade undan. Under min säng hittade jag något som jag aldrig kommer att slänga, mina medaljer från mina år som fotbollsproffs.

Har lyckats skrapa ihop:
22 Guld
15 Silver
10 Brons
Känns som om vi vann mer än vi förlorade? ;)
Men mitt i allt räknande och mina flashbacks så fann jag några medaljer som är något utöver det vanliga...


Min aroscup medalj(Guld givetvis!)
Var en underbar cup då jag fyllde år under cupen, vi vann typ alla matcher och vi vann även hela cupen! Inte dåligt asså

Sun cup, Karlstad
Hittade även denna...denna är silver...fyfan vad arg jag var!!! Kommer ihåg hur jag kommit helt fri, jag ensam mot målvakten...och jag skjuter rakt på...blev så arg att jag la mig på planen och drog i gräset...sedan sprang jag och bytte...hehe. Ganska kul att jag trodde att jag skulle kunna avgöra finalen...att göra mål har aldrig varit min starka sida..

Och sist men inte minst har vi denna!
Det är min allra första medalj och den fick jag från fotbollsskolan 1996. Hur underbar är den inte? Och sedan är den hemmagjord också, gjord med kärlek. Kanske den mest värdefulla av de alla, eller snackar jag skit nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0