Mitt 2008

En liten kort sammanfattning av mitt 2008 :)

Januari
Mitt 2008 startade inte så jättebra minns jag, men det vände ganska fort ;)
Jag åkte till bydalen med skolan och åkte skidor/långfärdsskidor för allra första gången, fick MVG i kursen ;)


Februari
Min älskling Åsa fyllde 18 och firade detta med maskerad, jag va lilla my ;)
 
Jag gick från att ha jobbat på ElGiganten i Länna till att arbeta i Sickla, vilket jag INTE skulle ha gjort..men annars skulle jag ju inte haft något jobb alls så..

Mars
Började spela lite fotboll och DM matcher i skolan, va askul men knäet pallade inte och senare på en träning pajade det igen :/
Såg musikalen Footloose med familjen med Måns Zelmerlöw som huvudperson och de va grymt bra :D

April
Åkte till London med Engelska C klassen...
  
Även Elias kom hem från sin 6månaders långa resa!!
Och självklart den 30onde så var det mösspåtagning! (i skolan hade vi tävling om vilken klass som skulle få springa ut först, alla klasser fick göra ett uppträdande och sedan var det en liten frågesport....min klass vann självfallet!)
  


Maj
Här hände det grejjer! Hade min underbara studentskiva på operaterrasen!
  
Och sedan den 30onde....STUDENTEEEEEN!


Juni
I juni hände fasen inte mycket...jobbade som ett as...cirka sex dagar i veckan = inget liv
Fick öroninflammation också....det värsta jag varit med om!!!!

Juli
Jag fyllde 19.. :)
   
Åkte till magaluf som var den bland de roligaste resorna jag varit med om, kändes som om jag var tio och åkte på sports camp igen..
 

Augusti
Jobbade och slet...hände inte mycket..

September
Reunion med gamla klassen
  
Var i Vidja med Thess..he he
    
någon tyckte det va lämpligt att ställa burken upp&ner?!


Oktober
Bytte jobb från ElGiganten till Dressmann
Min duktiga bror tog körkort
Firade Annie som fyllde 19
Jag var på min andra maskerad och klädde ut mig till Jokern

Åsa som Jigsaw och jag som Jokern..."WHY SO SERIOUS!?" Så gick jag runt och sa hela kvällen och kände att jag fångat min karaktär perfekt!
Jobbade på nya jobbet, fick gå utbildning och jobbade en del direkt...hade 50% dagar och crazy nights...
Var på Elgigantens julfest och även Dressmanns...

December
Jobbeee
och sedan såklart firade in det nya året som kommer bli sååå grymt..fyller 20 och fan, detta kommer vara mitt år ;D

Kommentarer
Postat av: Thess

söt du e :D

2009-01-19 @ 16:43:55
URL: http://theresekristina.blogg.se/
Postat av: Thess

haha eller hur.. fjortis therese går igen!! haha

2009-01-19 @ 21:32:38
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0